Pár órás vacakolás után sem sikerült megértenem a Sharepoint lényegét. A munkaközösség saját felhőtárhelyeként működik, eddigi tapasztalatom szerint. Viszont nonszensz, hogy a saját Onedrive-omból csak letöltés feltöltéssel sikerült egy teljes könyvtárat átrakni a Sharepointba. Hiába van megosztva a munkaközösséggel, a Sharepointból nem lehet látni, csak a felhőben velem megosztott helyen. Jogosultság átírással is próbálkoztam. A könyvtár tulajdonjogát nem tudom átadni a munkaközösségnek. Föl sem ajánlja. Szóval egyszerre nem lehet mindenhonnan látni az egyébként mindenkivel megosztott könyvtárat. Dönteni kell vagy Sharepoint, vagy Onedrive, vagy a szinkronizálásról mondok le. :(
Még gondoltam megnézem a helpben mit mond erről. Már a cím is árulkodó! "A OneDrive Vállalati verzióba vagy csoportwebhelyre célszerű-e menteni a dokumentumokat?"
google : ms 1:0
Még gondoltam megnézem a helpben mit mond erről. Már a cím is árulkodó! "A OneDrive Vállalati verzióba vagy csoportwebhelyre célszerű-e menteni a dokumentumokat?"
google : ms 1:0
TL
frissítés:
Végül nyitott a kollégám mappát a munkaközösségi felhőtárhelyen én meg linket raktam bele a Googleból és a Dropboxból. Így legalább szinkornizálva van minden :). Még egy tapasztalat ezek után. A Sharepointot az officeból megnyitva csak nagyon körülményesen (sok lépésben) lehet eljutni a munkaközösség közös felhőjébe. A nap végére se sikerült megértenem, hogy ez miért van így túlbonyolítva.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése